+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Panství Bechyně Bewertungen

Hotelbewertung

88%
Sehr gut

von 296 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    93%
  • Sauberkeit

    92%
  • Ausstattung

    88%
  • Komfort

    84%
  • Preis-Leistungverhältnis

    82%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Einzelreisender, 21.4.2019

Praha Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %
  • S ubytovanim jsem byla spokojena. Ocenuji velmi ochotny personal a opravdu velmi chutne jidlo v restauraci. Pokud bude treba, ubytuji se priste ve stejnem hotelu.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Zdeněk Janoušek

Älteres Paar, 18.4.2019

Česká republika

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 14.4.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Vše ok

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Dana Kalbáčová

Einzelreisender, 14.4.2019

Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Líbilo se nám úplně všechno,ale co bychom chtěly s mami "vypíchnout"

  • Počasí nám nepřálo,ale to neobjednával hotel.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 24.3.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Pěkně zařízený, čistý, příjemný personál

Persönlich
10
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 19.3.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
95 %
  • Klid, ticho, čisto

  • Teplá snídaně až od 8.00, jinak balíček se sebou

Persönlich
10
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Jitka

Gruppe von Freunden, 21.11.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
90 %
  • Útulné klidné prostředí, vstřícný personál

  • K snídani bych uvítala ovoce

Persönlich
10
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 14.10.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Ochota.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 14.10.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Hana

Einzelreisender, 14.10.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Velice příjemný a útulný hotel, personál na vysoké úrovni.

  • Pobývala jsem zde 3 noci s snídaní. Snídaňová nabídka byla vždy stejná bez obměny - párky, míchaná vejce, salámová a sýrová mísa, bílý jogurt (jeden den bez možností marmelády), a zeleninová mísa. Delší pobyt se snídaní než 3 dny nedoporučuji, pokud nedokážete jíst stále dokola tytéž pokrmy. Chybělo zde například sladké pečivo (koblihy, koláče aj.), citron do čaje, med aj. Vajíčka lze také připravit v jiných variantách jako např. vařená, omeleta aj. 3. den se porouchal automat na "džus" , což se stát může, avšak nedostali jsme náhradní variantu džusu - byl nám nabídnut za úhradu. Co mně však nejvíce zamrzelo, 2. den pobytu byla v hotelové restauraci uzavřená společnost, a přestože jsem byla ubytovaný host hotelu na oběd a večeři jsem ve "svém" hotelu neměla nárok a musela jsem jít do jiné restaurace. Vše ostatní bylo v pořádku.

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Marta Marková

Einzelreisender, 14.10.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Po celém hotelu zápach a pocit toho, že je špatně větrán, ale hlavní příčina tohoto nedostatku bude asi ve stáří hotelu.

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 4.10.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 30.9.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Eva Mikulecká

Älteres Paar, 25.8.2018

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
90 %
  • ubytování vzhled města a krajiny v okolí

  • konsolidace kulturních akcí malá plakátová informace o všech kulturních akcích ve městě 2 infocentra, která nespolupracují ale konkurují si

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Dagmar

Familie mit älteren Kindern, 25.8.2018

Praha Česká republika

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Hotel Panská je v podstatě klidný a pohodlný hotel. Velkou výhodou je vlastní parkoviště ve dvoře budovy. Pokojské ochotné. Měli jsme třílůžkový pokoj s výhledem na náměstí Bechyně a nedalo se mu nic vytknout.

  • Na parkovišti podlouhlá díra asi po panelu, hluboká asi 15 cm, kterému se auta musela vyhýbat jinak by to odneslo kolo. V koupelně málo místa na odložení věcí, více poliček na kosmetické věci, byl tam jediný sušák na ručníky kam se sotva pověsily 2 osušky, což při pokoji pro 3 osoby byl docela problém.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10
Panství Bechyně hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,
jsme rádi, že se Vám ubytování v našem hotelu líbilo a děkujeme za Váš čas věnovaný této recenzi.
Tento nedostatek na parkovišti již řešíme, děkujeme.
Koupelny jsou ve většině pokojích menší a další kus nábytku by prostor zmenšil. Ve sprchovém koutě je jedna polička na odložení kosmetických věcí, dále pak pod zrcadlem. Ještě určitě popřemýšlíme nad dalšími možnostmi. Děkujeme za upozornění.

S pozdravem
Šárka

Anonym

Gruppe von Freunden, 20.8.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Moc milý, příjemný a ochotný personál , uklizeno vše se blýskalo , jídlo super no nenašli jsme nic špatného.Hotel je moc krásný. Děkujeme za krásné prožití ve Vašem hotelu. Kundelová Lenka

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Panství Bechyně hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,
děkujeme a vážíme si toho, že jste si našel/a čas a věnoval/a nám zpětnou vazbu. Velmi nás potěšilo, jak se Vám u nás líbilo. Určitě doporučujeme navštívit náš hotel i v jiném ročním období, případně využít naše speciální balíčky.
Bechyně toho má stále co nabídnout. Mějte se moc pěkně a třeba někdy opět na viděnou.

Za tým hotelu
Šárka, recepce

Alena Tichovská

Älteres Paar, 17.8.2018

Havířov Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Čistota pokoje a celého hotelu musím chválit pokojské. Interier - výzdoba hotelu , pokoje,terasa. Domluva s personálem hotelu super.Pozornost personálu - jestli je vše v pořádku - super. Číšník měl přehled o nápojích- vína. Pamatoval si co jsem si objednávala a nabízel jestli si to dám./Martini/.Popelníky vysypané . Děkuji že byla možnost udělání balíčku na ráno snídaně. Líbilo se mi, že jsme už měli připravené masáže a harmonogram hotelu.

  • Nemám moc výhrad snad jen k snídani , manžel měl masáž a musel na snídani později 8.30 hod a bohužel už nebylo moc v nabídce 3 plátky šunky.Ale jinak dobrý. Číňani snědli skoro celou snídani . Bylo by dobré doplňovat jidlo na snídani.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Panství Bechyně hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,
velice nás potěšilo, že si můžeme přečíst takto milou recenzi. Jsme rádi, že se Vám u nás líbilo a doufáme, že k nám někdy opět zavítáte.
Co se snídaně týče, personál restaurace by měl vždy doplňovat. Věřím tomu, že jen nestihli včas výměnu po větší skupině. Každopádně vyřídím kolegům, aby si dávali větší pozor na častější doplňování. Ještě jednou děkujeme a přejeme krásný den.

Za tým hotelu
Šárka

Lenka Kotrbáčková

Gruppe von Freunden, 10.8.2018

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Byla špatná koordinace termínu našeho pobytu. Čekali jsme 2 hodiny než nám připraví pokoje, o což jsme museli důrazně požádat. Byly chudé snídaně. Nebylo žádné ovoce .Měly by se zkoordinovat masáže - spíše brzy ráno a tak po 17 hodině. Spousta lidí jezdí po okolí na výlety. Pokoje byly čisté. Obsluha i recepce vstřícné. Při snídaních by ale neměl personál chodit v civilu.

  • Líbila se nám čistota hotelu a ostatních prostor .Večeře byly chutné. Obsluha vstřícná. Okolí hotelu i celá Bechyně je moc pěkná. díky Lenka a Lidka

  • Špatná koordinace pobytu. Na poukazu jsme měli nástup 5.8 Na hotelu měli náš nástup až od 6.8.Tudíž jsme přijeli na hotel 5..8.Neměli pro nás připravené pokoje čekali jsme 2 hodiny než je připraví .o což jsme museli důrazně požádat. Nevím ,kde byla chyba. Snídaně byly velice chudé. Někdy byl chléb starší,. ale housky čerstvé. Ráno nebylo nic ke kávě. Jogurty, marmelády, med, lupínky - v pořádku. Absolutně chybělo / v sezoně/ jakékoliv ovoce. Každý den byly párky a smažená vajíčka.,která po začátku snídaně nebyla umístěna v boxíku na ohřívání.tudíž jídlo bylo spíše chladnější.Z uzenin byly stále stejné 2 druhy salámu. a 1 druh plátkového sýra /poslední snídaně 2 /

Persönlich
5
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
5
Wert/Geld
6

Hana

Älteres Paar, 29.7.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Nebyli jsem v hotelu, ale v Penzionu Černická obora - Golf penzion - takže hodnocení patří penzionu.

  • Nelíbilo se mi, že objednávka i potvrzení bylo na hotel Panská ale ubytování v penzionu - nemuseli jsme do Bechyně vůbec zajíždět.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Tomáš

Einzelreisender, 29.7.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8