+420 222 539 539
Пн - Пт: 8am – 8pm Сб - Вс: 9am – 4pm

Panství Bechyně Отзывы

рейтинг отеля

88%
Очень хороший

296 отзыва

How do we collect reviews?

  • Персонал

    93%
  • Чистота

    92%
  • Оборудование

    88%
  • Комфорт

    84%
  • Соотношение цена / качество

    82%
Показать отзывы от:
Показать отзывы на языках:
Сортировать по:
Показать:

Anonym

одинокий путешественник, 26.10.2021

Čeština

  • Общий рейтинг
36 %
  • Nepříjemný zápach v pokoji a hlavně v koupelně.

Персонал
6
Services
2
Чистота
6
Комфорт
2
Value/money
2

Anonym

Пожилые пары, 2.8.2021

Praha Česká republika

  • Общий рейтинг
40 %
  • Libilo se nám ,že hotel byl na náměstí .

  • Vybavení, malá televize, málo místa v koupelně ( myslím tím poličku na hygienické potřeby), koberec ( jsem alergik). Dále ohledně jídla, špatný výběr, nic pro dietáře atd,

Персонал
2
Services
2
Чистота
6
Комфорт
4
Value/money
6

Anonym

одинокий путешественник, 18.8.2019

Čeština

  • Общий рейтинг
44 %
  • Prostředí

  • Nebyly splněny požadavky, které jsem uváděl při objednání. Televize na ůpokoji ano - ale jaksi se zapomělo, že dnes je digitální vysílání, takže muzijní kousek byl pouze na okrasu. Wifi připojení pouze pokud se podařilo najít místo se signálem a to ještě slabým. Od 19:00 nebylo možné si ani dát kafe - občerstvení bylo zavřené.

Персонал
6
Services
6
Чистота
6
Комфорт
2
Value/money
2

Dagmar Kalendová

Группы друзей, 23.10.2017

Středočeský kraj

  • Общий рейтинг
44 %
  • Pěkné pokoje, čisto.

  • Jídlo nebylo dobré. Malý výběr u snídaně.

Персонал
4
Services
2
Чистота
7
Комфорт
5
Value/money
4
Panství Bechyně ответил на этот отзыв.
Dobrý den,

děkujeme za napsání recenze. Jsme rádi, že na hotelu se Vám líbilo.
Restaurace pracuje na zlepšení snídaňové nabídky.

S pozdravem
Jolana Siblíková, recepce Hotelu Panská

Jan Dušek

одинокий путешественник, 27.8.2017

Středočeský kraj

  • Общий рейтинг
44 %
  • Velkým nedostatkem byla restaurace: nedostatečná obsluha, studené jídlo (večeře) a nevhodné kombinace, dlouhé čekání.

  • Pouze služba SPA

Персонал
3
Services
3
Чистота
6
Комфорт
5
Value/money
5

Anonym

одинокий путешественник, 22.11.2016

Čeština

  • Общий рейтинг
46 %
  • Neschopnost komunikace v cizím (anglickém) jazyce, večeře od 17:00 do 17:30hodin, sobotní soukromá akce v hotelu se živou hudbou do 01:00hodin. Vlastní neopatrností jsme rozbili vázu na pokoji. Recepční nejdříve uvedla částku 350Kč. Po vytištění dokladu o zaplacení byla na faktuře uvedena částka 300Kč. Tato částka byla konečná a také uhrazena.

  • TIC (turistické infocentrum) z důvodu ukončení sezóny (prohlídky expozice zámku) nám byla nabídnuta výměna poukazů za zboží v TIC výborná místní kuchyně

  • nemožnost posezónního kulturního využití v dané lokalitě nedostatečné wellnes využítí v místním hotelu (absence sauny, bazénu, fitness a pod) večeře o páté :( špatná veřejná doprava

Персонал
3
Services
5
Чистота
7
Комфорт
4
Value/money
4
Panství Bechyně ответил на этот отзыв.
Dobrý den,
děkujeme, že jste věnovala čas napsání recenze, na základě které můžeme poskytovat lepší služby. Co se týče našich wellness služeb, náš hotel není lázeňské zařízení, proto je rozsah omezen na dostupné procedury, které lze provozovat bez lékařského dohledu. Na dobu večeře jste byli při příjezdu upozorněni a zároveň čas nebyl striktně stanovený. V jinou hodinu by jste kvůli akci déle čekali na jídlo. Je nám líto, že se Vám zimní Bechyně nelíbila, pokud budete mít chuť, přijeďte se podívat v létě, kdy i kultury nabízí více.

Přejeme krásné prožití svátků
Tým hotelu a restaurace Panská

Anonym

Молодая пара, 27.6.2010

Čeština

  • Общий рейтинг
48 %
  • - téměr nulový signál internetu na pokoji - nepříliš bohaté snídaně

  • - téměr nulový signál internetu na pokoji - nepříliš bohaté snídaně

Персонал
7
Services
4
Чистота
3
Комфорт
6
Value/money
4

František

Пожилые пары, 2.8.2017

Česká republika

  • Общий рейтинг
53 %

(without text rating)

Персонал
0
Services
0
Чистота
8
Комфорт
4
Value/money
4

Anonym

одинокий путешественник, 26.7.2017

Čeština

  • Общий рейтинг
54 %
  • Hezké okolí, krásné náměstí, příjemné procházky v zámeckém a klášterním parku. Ubytování hezké. Jídlo (polopenze), snídaně celkem dobré, jen chybělo ovoce (za celý týden ani kousek), také jsme nepochopily proč bylo pečivo předkládáno nakrájené na kousky! Večeře, žádná pestrost, během 4 dnů byla 3x bramborová kaše. l

  • Líbilo se nám okolí, jinak hotel bych nedoporučila.

  • Popsáno již v celkovém hodnocení, pestrost večeří, nakrájené pečivo k snídani.

Персонал
8
Services
5
Чистота
4
Комфорт
5
Value/money
5
Panství Bechyně ответил на этот отзыв.
Dobrý den,

jsme rádi, že jste věnovala čas a napsala nám recenzi. Bohužel pro nás, je tato recenze negativně směřovaná na restauraci. Samozřejmě se za tyto nedostatky omlouváme a jelikož je to jiná firma, Vaši kritiku jim předám a pokusíme se s tím něco udělat a vše napravit.

S pozdravem
Šárka Petrusová, front desk manager

Anna

одинокий путешественник, 16.6.2021

Praha Česká republika

  • Общий рейтинг
56 %

(without text rating)

Персонал
6
Services
6
Чистота
6
Комфорт
6
Value/money
4

Petr

Молодая пара, 17.9.2017

Sokolov Česká republika

  • Общий рейтинг
56 %
  • Klid a dobré umístění hotelu.

  • Cena balíčku neodpovídá kvalitě služeb. Miniaturní vana spíše pro lidi v důchodovém věku, ne pro klienta Romantického balíčku. Inzerovaná masáž prováděná paní v důchodu jako přivýdělek,také nic zvláštního. Podávané jídlo pouze na efekt, ale kvalitou a chutí nic mimořádného.

Персонал
6
Services
4
Чистота
10
Комфорт
6
Value/money
2
Panství Bechyně ответил на этот отзыв.
Dobrý den,

děkujeme Vám za čas věnovaný k napsání recenze.
Vzhledem k obsazenosti hotelu jste byl ubytován v pokoji s vanou pro lidi s handicapem. Ano, koupelna zrovna neevokuje romantiku, v ostatních pokojích byste nalezl sprchový kout. Pokoj je jinak prostorný a s manželskou postelí. V hotelu nabízíme i jako nevšední zážitek koupel v zámecké vaně. Je nám líto, že jsme zklamali Vaše očekávání, hotel nabízí ve své kategorii příjemné ubytování a stále se snažíme zlepšovat.
Restaurace spadá pod jiného majitele, recenzi jim předám.
S pozdravem
Hotel Panská

Jeremy Head

Молодая пара, 12.4.2009

English

  • Общий рейтинг
58 %
  • No frills, but clean, pretty recently renovated and perfectly adequate. Friendly staff who speak some English too.

  • No frills, but clean, pretty recently renovated and perfectly adequate. Friendly staff who speak some English too.

Персонал
5
Services
5
Чистота
6
Комфорт
6
Value/money
7

Hana Hótzelová

Пожилые пары, 12.8.2020

Česká republika

  • Общий рейтинг
60 %
  • První dojem moc pěkný uvítání recepce slušné včetně recepce strop umělé květiny nádherné .Čistý pokoj koupelna.

  • Jinak pokoj za cenu 1700 kč na noc jsme zvyklí na jinou kvalitu malí pokoj okno do ulice velký provoz ve dne v noci okno se nedalo zavřít bylo velké horko možný větrák by pomohl.To nejhorší nás čekalo když jsme čekali na číšníka asi hodinu museli jsme ho upozornit ve výčepu to se opakovalo asi třikrát výmluva je nás málo pak ho najdu v restauci dva hosté jak se vybavuje parkování výborné až na obědy a večeře ktere jsme museli absolvovat jinde

Персонал
0
Services
6
Чистота
8
Комфорт
6
Value/money
4

Anonym

одинокий путешественник, 17.11.2019

Čeština

  • Общий рейтинг
60 %
  • Vizuálně pěkné interiery, dobrá poloha a příjemný personál.

  • V celém hotelu jsou používány bledé úsporné žárovky a to i na pokoji, již jsou na trhu tyto žárovky i silnější se žlutým spektrem, bylo by příjemnější a na schodišti by vynikla výstava fotografií. Na pokojích zápach z koupelny (odpad), bez topení v koupelně, v jídelně odlepená bodová světla nad výdejním pultem při ranním bufetu.

Персонал
10
Services
6
Чистота
4
Комфорт
4
Value/money
6

Lenka Kotrbáčková

Группы друзей, 10.8.2018

Karlovarský kraj

  • Общий рейтинг
60 %
  • Byla špatná koordinace termínu našeho pobytu. Čekali jsme 2 hodiny než nám připraví pokoje, o což jsme museli důrazně požádat. Byly chudé snídaně. Nebylo žádné ovoce .Měly by se zkoordinovat masáže - spíše brzy ráno a tak po 17 hodině. Spousta lidí jezdí po okolí na výlety. Pokoje byly čisté. Obsluha i recepce vstřícné. Při snídaních by ale neměl personál chodit v civilu.

  • Líbila se nám čistota hotelu a ostatních prostor .Večeře byly chutné. Obsluha vstřícná. Okolí hotelu i celá Bechyně je moc pěkná. díky Lenka a Lidka

  • Špatná koordinace pobytu. Na poukazu jsme měli nástup 5.8 Na hotelu měli náš nástup až od 6.8.Tudíž jsme přijeli na hotel 5..8.Neměli pro nás připravené pokoje čekali jsme 2 hodiny než je připraví .o což jsme museli důrazně požádat. Nevím ,kde byla chyba. Snídaně byly velice chudé. Někdy byl chléb starší,. ale housky čerstvé. Ráno nebylo nic ke kávě. Jogurty, marmelády, med, lupínky - v pořádku. Absolutně chybělo / v sezoně/ jakékoliv ovoce. Každý den byly párky a smažená vajíčka.,která po začátku snídaně nebyla umístěna v boxíku na ohřívání.tudíž jídlo bylo spíše chladnější.Z uzenin byly stále stejné 2 druhy salámu. a 1 druh plátkového sýra /poslední snídaně 2 /

Персонал
5
Services
6
Чистота
8
Комфорт
5
Value/money
6

René Kocourek

одинокий путешественник, 8.8.2017

Čeština

  • Общий рейтинг
60 %
  • Bechyně - krásný Hotel - dobrý Restaurace - jídlo výborný, sestava menu potřebuje hodně vylepšit Restaurace - obsluha+ kuchyň potřebuje hodně vylepšit

Персонал
5
Services
3
Чистота
8
Комфорт
8
Value/money
6
Panství Bechyně ответил на этот отзыв.
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení a omlouváme se. Avšak nás mrzí, že Vaše negativní recenze se týká restaurace, která funguje jako samostatný článek, je to jiná firma.Samozřejmě předám kolegům a věřím, že se vše vylepší.

S pozdravem
Šárka Petrusová, hotel Panská

Anonym

Пожилые пары, 9.5.2017

Středočeský kraj

  • Общий рейтинг
60 %
  • Služby Infocentra - velmi příjemná paní průvodkyně, zajímavý výklad.

  • Personál v hotelu někdy až příliš dotěrný, u večeře se číšník opakovaně ptal na to, zdali je vše v pořádku, což někdy působilo až komicky. Služby paní masérky nejsou nic moc, rovněž prostředí relaxu není nijak atraktivní.

Персонал
6
Services
6
Чистота
6
Комфорт
6
Value/money
6
Panství Bechyně ответил на этот отзыв.
Dobrý den,

pokud Vám vadilo chování personálu jak v hotelu, tak v restauraci, stačilo pouze taktně upozornit. Je zcela běžné se ptát, zda-li je host spokojen a má vše. Pokud to tedy na Vás působilo nepříjemně, omlouváme se. Paní masérka, která k nám dochází masírovala již několik let přímo v lázních a zatím na ni byla jen chvála. Děkujeme tedy za poznatek. Zároveň bych ráda upozornila, že nejsme lázeňské středisko, a proto je naše relax prostředí takového "domácího" stylu. Děkujeme za pochopení.

S pozdravem
Šárka Petrusová, recepce

Werner Mitterhofer

Группы друзей, 26.7.2009

Lienz, Österreich

  • Общий рейтинг
60 %

(without text rating)

Персонал
7
Services
5
Чистота
5
Комфорт
7
Value/money
6

Blanka Koblicová

одинокий путешественник, 25.8.2017

Čeština

  • Общий рейтинг
62 %

(without text rating)

Персонал
7
Services
7
Чистота
7
Комфорт
5
Value/money
5

Anonym

Другая группа, 30.4.2017

Jihomoravský kraj

  • Общий рейтинг
62 %
  • přístup personálu, umístění hotelu na náměstí, blízkost památek, také se nám líbilo INFO centrum na náměstí s velkou nabídkou výletů jejich mikrobusem.

  • využili jsme služeb masáží v hotelu. Paní masérka ale po celou dobu zívala.

Персонал
7
Services
7
Чистота
7
Комфорт
5
Value/money
5
Panství Bechyně ответил на этот отзыв.
Dobrý den, vážíme si hodnocení, které jste nám napsal/a. Zároveň nás těší, že se Vám u nás líbilo a byli jste spokojeni. S paní masérkou si promluvím, aby se to již neopakovalo, velice se omlouváme. Děkujeme a doufám, že k nám opět zavítáte. Třeba poznat Bechyni v létě.
S pozdravem
Šárka Petrusová, recepce