+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Panství Bechyně Bewertungen

Hotelbewertung

88%
Sehr gut

von 296 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    93%
  • Sauberkeit

    92%
  • Ausstattung

    88%
  • Komfort

    84%
  • Preis-Leistungverhältnis

    82%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Einzelreisender, 26.10.2021

Čeština

  • Gesamtbewertung
36 %
  • Nepříjemný zápach v pokoji a hlavně v koupelně.

Persönlich
6
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
6
Komfort
2
Wert/Geld
2

Anonym

Älteres Paar, 2.8.2021

Praha Česká republika

  • Gesamtbewertung
40 %
  • Libilo se nám ,že hotel byl na náměstí .

  • Vybavení, malá televize, málo místa v koupelně ( myslím tím poličku na hygienické potřeby), koberec ( jsem alergik). Dále ohledně jídla, špatný výběr, nic pro dietáře atd,

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 18.8.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
44 %
  • Prostředí

  • Nebyly splněny požadavky, které jsem uváděl při objednání. Televize na ůpokoji ano - ale jaksi se zapomělo, že dnes je digitální vysílání, takže muzijní kousek byl pouze na okrasu. Wifi připojení pouze pokud se podařilo najít místo se signálem a to ještě slabým. Od 19:00 nebylo možné si ani dát kafe - občerstvení bylo zavřené.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
2
Wert/Geld
2

Dagmar Kalendová

Gruppe von Freunden, 23.10.2017

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
44 %
  • Pěkné pokoje, čisto.

  • Jídlo nebylo dobré. Malý výběr u snídaně.

Persönlich
4
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
4
Panství Bechyně hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

děkujeme za napsání recenze. Jsme rádi, že na hotelu se Vám líbilo.
Restaurace pracuje na zlepšení snídaňové nabídky.

S pozdravem
Jolana Siblíková, recepce Hotelu Panská

Jan Dušek

Einzelreisender, 27.8.2017

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
44 %
  • Velkým nedostatkem byla restaurace: nedostatečná obsluha, studené jídlo (večeře) a nevhodné kombinace, dlouhé čekání.

  • Pouze služba SPA

Persönlich
3
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
6
Komfort
5
Wert/Geld
5

Anonym

Einzelreisender, 22.11.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
46 %
  • Neschopnost komunikace v cizím (anglickém) jazyce, večeře od 17:00 do 17:30hodin, sobotní soukromá akce v hotelu se živou hudbou do 01:00hodin. Vlastní neopatrností jsme rozbili vázu na pokoji. Recepční nejdříve uvedla částku 350Kč. Po vytištění dokladu o zaplacení byla na faktuře uvedena částka 300Kč. Tato částka byla konečná a také uhrazena.

  • TIC (turistické infocentrum) z důvodu ukončení sezóny (prohlídky expozice zámku) nám byla nabídnuta výměna poukazů za zboží v TIC výborná místní kuchyně

  • nemožnost posezónního kulturního využití v dané lokalitě nedostatečné wellnes využítí v místním hotelu (absence sauny, bazénu, fitness a pod) večeře o páté :( špatná veřejná doprava

Persönlich
3
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
7
Komfort
4
Wert/Geld
4
Panství Bechyně hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,
děkujeme, že jste věnovala čas napsání recenze, na základě které můžeme poskytovat lepší služby. Co se týče našich wellness služeb, náš hotel není lázeňské zařízení, proto je rozsah omezen na dostupné procedury, které lze provozovat bez lékařského dohledu. Na dobu večeře jste byli při příjezdu upozorněni a zároveň čas nebyl striktně stanovený. V jinou hodinu by jste kvůli akci déle čekali na jídlo. Je nám líto, že se Vám zimní Bechyně nelíbila, pokud budete mít chuť, přijeďte se podívat v létě, kdy i kultury nabízí více.

Přejeme krásné prožití svátků
Tým hotelu a restaurace Panská

Anonym

Junges Paar, 27.6.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
48 %
  • - téměr nulový signál internetu na pokoji - nepříliš bohaté snídaně

  • - téměr nulový signál internetu na pokoji - nepříliš bohaté snídaně

Persönlich
7
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
3
Komfort
6
Wert/Geld
4

František

Älteres Paar, 2.8.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
53 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
0
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 26.7.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
54 %
  • Hezké okolí, krásné náměstí, příjemné procházky v zámeckém a klášterním parku. Ubytování hezké. Jídlo (polopenze), snídaně celkem dobré, jen chybělo ovoce (za celý týden ani kousek), také jsme nepochopily proč bylo pečivo předkládáno nakrájené na kousky! Večeře, žádná pestrost, během 4 dnů byla 3x bramborová kaše. l

  • Líbilo se nám okolí, jinak hotel bych nedoporučila.

  • Popsáno již v celkovém hodnocení, pestrost večeří, nakrájené pečivo k snídani.

Persönlich
8
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
4
Komfort
5
Wert/Geld
5
Panství Bechyně hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

jsme rádi, že jste věnovala čas a napsala nám recenzi. Bohužel pro nás, je tato recenze negativně směřovaná na restauraci. Samozřejmě se za tyto nedostatky omlouváme a jelikož je to jiná firma, Vaši kritiku jim předám a pokusíme se s tím něco udělat a vše napravit.

S pozdravem
Šárka Petrusová, front desk manager

Anna

Einzelreisender, 16.6.2021

Praha Česká republika

  • Gesamtbewertung
56 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
4

Petr

Junges Paar, 17.9.2017

Sokolov Česká republika

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Klid a dobré umístění hotelu.

  • Cena balíčku neodpovídá kvalitě služeb. Miniaturní vana spíše pro lidi v důchodovém věku, ne pro klienta Romantického balíčku. Inzerovaná masáž prováděná paní v důchodu jako přivýdělek,také nic zvláštního. Podávané jídlo pouze na efekt, ale kvalitou a chutí nic mimořádného.

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
2
Panství Bechyně hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

děkujeme Vám za čas věnovaný k napsání recenze.
Vzhledem k obsazenosti hotelu jste byl ubytován v pokoji s vanou pro lidi s handicapem. Ano, koupelna zrovna neevokuje romantiku, v ostatních pokojích byste nalezl sprchový kout. Pokoj je jinak prostorný a s manželskou postelí. V hotelu nabízíme i jako nevšední zážitek koupel v zámecké vaně. Je nám líto, že jsme zklamali Vaše očekávání, hotel nabízí ve své kategorii příjemné ubytování a stále se snažíme zlepšovat.
Restaurace spadá pod jiného majitele, recenzi jim předám.
S pozdravem
Hotel Panská

Jeremy Head

Junges Paar, 12.4.2009

English

  • Gesamtbewertung
58 %
  • No frills, but clean, pretty recently renovated and perfectly adequate. Friendly staff who speak some English too.

  • No frills, but clean, pretty recently renovated and perfectly adequate. Friendly staff who speak some English too.

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
7

Hana Hótzelová

Älteres Paar, 12.8.2020

Česká republika

  • Gesamtbewertung
60 %
  • První dojem moc pěkný uvítání recepce slušné včetně recepce strop umělé květiny nádherné .Čistý pokoj koupelna.

  • Jinak pokoj za cenu 1700 kč na noc jsme zvyklí na jinou kvalitu malí pokoj okno do ulice velký provoz ve dne v noci okno se nedalo zavřít bylo velké horko možný větrák by pomohl.To nejhorší nás čekalo když jsme čekali na číšníka asi hodinu museli jsme ho upozornit ve výčepu to se opakovalo asi třikrát výmluva je nás málo pak ho najdu v restauci dva hosté jak se vybavuje parkování výborné až na obědy a večeře ktere jsme museli absolvovat jinde

Persönlich
0
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 17.11.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Vizuálně pěkné interiery, dobrá poloha a příjemný personál.

  • V celém hotelu jsou používány bledé úsporné žárovky a to i na pokoji, již jsou na trhu tyto žárovky i silnější se žlutým spektrem, bylo by příjemnější a na schodišti by vynikla výstava fotografií. Na pokojích zápach z koupelny (odpad), bez topení v koupelně, v jídelně odlepená bodová světla nad výdejním pultem při ranním bufetu.

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
4
Komfort
4
Wert/Geld
6

Lenka Kotrbáčková

Gruppe von Freunden, 10.8.2018

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Byla špatná koordinace termínu našeho pobytu. Čekali jsme 2 hodiny než nám připraví pokoje, o což jsme museli důrazně požádat. Byly chudé snídaně. Nebylo žádné ovoce .Měly by se zkoordinovat masáže - spíše brzy ráno a tak po 17 hodině. Spousta lidí jezdí po okolí na výlety. Pokoje byly čisté. Obsluha i recepce vstřícné. Při snídaních by ale neměl personál chodit v civilu.

  • Líbila se nám čistota hotelu a ostatních prostor .Večeře byly chutné. Obsluha vstřícná. Okolí hotelu i celá Bechyně je moc pěkná. díky Lenka a Lidka

  • Špatná koordinace pobytu. Na poukazu jsme měli nástup 5.8 Na hotelu měli náš nástup až od 6.8.Tudíž jsme přijeli na hotel 5..8.Neměli pro nás připravené pokoje čekali jsme 2 hodiny než je připraví .o což jsme museli důrazně požádat. Nevím ,kde byla chyba. Snídaně byly velice chudé. Někdy byl chléb starší,. ale housky čerstvé. Ráno nebylo nic ke kávě. Jogurty, marmelády, med, lupínky - v pořádku. Absolutně chybělo / v sezoně/ jakékoliv ovoce. Každý den byly párky a smažená vajíčka.,která po začátku snídaně nebyla umístěna v boxíku na ohřívání.tudíž jídlo bylo spíše chladnější.Z uzenin byly stále stejné 2 druhy salámu. a 1 druh plátkového sýra /poslední snídaně 2 /

Persönlich
5
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
5
Wert/Geld
6

René Kocourek

Einzelreisender, 8.8.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Bechyně - krásný Hotel - dobrý Restaurace - jídlo výborný, sestava menu potřebuje hodně vylepšit Restaurace - obsluha+ kuchyň potřebuje hodně vylepšit

Persönlich
5
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6
Panství Bechyně hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení a omlouváme se. Avšak nás mrzí, že Vaše negativní recenze se týká restaurace, která funguje jako samostatný článek, je to jiná firma.Samozřejmě předám kolegům a věřím, že se vše vylepší.

S pozdravem
Šárka Petrusová, hotel Panská

Anonym

Älteres Paar, 9.5.2017

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Služby Infocentra - velmi příjemná paní průvodkyně, zajímavý výklad.

  • Personál v hotelu někdy až příliš dotěrný, u večeře se číšník opakovaně ptal na to, zdali je vše v pořádku, což někdy působilo až komicky. Služby paní masérky nejsou nic moc, rovněž prostředí relaxu není nijak atraktivní.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6
Panství Bechyně hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

pokud Vám vadilo chování personálu jak v hotelu, tak v restauraci, stačilo pouze taktně upozornit. Je zcela běžné se ptát, zda-li je host spokojen a má vše. Pokud to tedy na Vás působilo nepříjemně, omlouváme se. Paní masérka, která k nám dochází masírovala již několik let přímo v lázních a zatím na ni byla jen chvála. Děkujeme tedy za poznatek. Zároveň bych ráda upozornila, že nejsme lázeňské středisko, a proto je naše relax prostředí takového "domácího" stylu. Děkujeme za pochopení.

S pozdravem
Šárka Petrusová, recepce

Werner Mitterhofer

Gruppe von Freunden, 26.7.2009

Lienz, Österreich

  • Gesamtbewertung
60 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
5
Komfort
7
Wert/Geld
6

Blanka Koblicová

Einzelreisender, 25.8.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
5

Anonym

andere Gruppe, 30.4.2017

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
62 %
  • přístup personálu, umístění hotelu na náměstí, blízkost památek, také se nám líbilo INFO centrum na náměstí s velkou nabídkou výletů jejich mikrobusem.

  • využili jsme služeb masáží v hotelu. Paní masérka ale po celou dobu zívala.

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
5
Panství Bechyně hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, vážíme si hodnocení, které jste nám napsal/a. Zároveň nás těší, že se Vám u nás líbilo a byli jste spokojeni. S paní masérkou si promluvím, aby se to již neopakovalo, velice se omlouváme. Děkujeme a doufám, že k nám opět zavítáte. Třeba poznat Bechyni v létě.
S pozdravem
Šárka Petrusová, recepce