Panství Bechyně Recenze
-
Personál
93% -
Čistota
92% -
Vybavení
88% -
Pohodlí
84% -
Poměr cena/kvalita
82%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:
Věra
jednotlivec, 21.7.2017
Česká republika
(bez textového hodnocení)
Milada Fišerová
jednotlivec, 17.7.2017
Čeština
velice nás těší, že jste u nás byli spokojeni. Doufám, že k nám v budoucnu opět rádi zavítáte!
S pozdravem
Šárka Petrusová, hotel Panská
Viktor
skupina přátel, 14.7.2017
HAVÍŘOV Česká republika
velice děkujeme za kladné hodnocení a doufáme, že se k nám opět rádi vrátíte. Co se týče snídaní, tak poznámku předám kolegům do restaurace a pokusíme se, aby příště bylo vše dle Vašich představ.
S pozdravem
Šárka Petrusová, hotel Panská
anna tichá
dospělý pár, 12.7.2017
Česká republika
(bez textového hodnocení)
Anonym
jednotlivec, 7.7.2017
Čeština
Jiří Dvořák
rodina s malými dětmi, 6.7.2017
Jihomoravský kraj
je nám ctí, že můžeme číst takovouto chválu a že se Vám s rodinou u nás líbilo. Snažíme se pro naše hosty dělat maximum a naše úsilí se nám vrací v takovýchto recenzích. Doufám tedy, že Vás budeme moct v budoucnu opět přivítat v našem hotelu!
S pozdravem
Šárka Petrusová, hotel Panská
Anonym
rodina s malými dětmi, 6.7.2017
Česká republika
(bez textového hodnocení)
Jitka Barochová
jednotlivec, 5.7.2017
Čeština
(bez textového hodnocení)
Miluška Šimánková
skupina přátel, 22.6.2017
Vysočina kraj
(bez textového hodnocení)
Jiří Vávra
jednotlivec, 21.6.2017
Jihočeský kraj
Arnošt Kukačka
jednotlivec, 11.6.2017
Česká republika
Jolana Siblíková, recepce
Anonym
skupina přátel, 30.5.2017
Ústecký kraj
(bez textového hodnocení)
Anonym
jednotlivec, 26.5.2017
Čeština
(bez textového hodnocení)
Anonym
dospělý pár, 24.5.2017
Jihočeský kraj
Anonym
jednotlivec, 17.5.2017
Čeština
velice děkujeme za Váš čas, který jste věnovali napsání recenze. Potěšilo nás, že jste byli spokojení a doufáme, že nás opět v budoucnu rádi navštívíte.
S pozdravem
Šárka Petrusová, recepce
Evženie Strasserová
dospělý pár, 14.5.2017
Česká republika
Anonym
dospělý pár, 9.5.2017
Středočeský kraj
pokud Vám vadilo chování personálu jak v hotelu, tak v restauraci, stačilo pouze taktně upozornit. Je zcela běžné se ptát, zda-li je host spokojen a má vše. Pokud to tedy na Vás působilo nepříjemně, omlouváme se. Paní masérka, která k nám dochází masírovala již několik let přímo v lázních a zatím na ni byla jen chvála. Děkujeme tedy za poznatek. Zároveň bych ráda upozornila, že nejsme lázeňské středisko, a proto je naše relax prostředí takového "domácího" stylu. Děkujeme za pochopení.
S pozdravem
Šárka Petrusová, recepce
Irena Chalupova
jednotlivec, 9.5.2017
Čeština
(bez textového hodnocení)
Dáša Dušková
dospělý pár, 9.5.2017
Moravskoslezský kraj
velice děkujeme za příjemné hodnocení našich služeb na recepci. Snažíme se hostům poskytnout maximum, a toto je naši odměnou. Za zmatky v restauraci se omlouváme, personál byl tvořen brigádníky. Věřím ,že pokud k nám jednou opět pojedete, vše bude i v restauraci v naprostém pořádku.
S pozdravem
Šárka Petrusová, recepce
Jan
dospělý pár, 2.5.2017
Česká republika
(bez textového hodnocení)