Panství Bechyně Recenzje
-
Personel
93% -
Czystość
92% -
Wyposażenie
88% -
Komfort
84% -
Cena
82%
Wyświetl recenzje napisane przez:
Wyświetl recenzje w:
Věra
podróżujący w pojedynkę, 21.7.2017
Česká republika
(bez ratingu tekstu)
Milada Fišerová
podróżujący w pojedynkę, 17.7.2017
Čeština
velice nás těší, že jste u nás byli spokojeni. Doufám, že k nám v budoucnu opět rádi zavítáte!
S pozdravem
Šárka Petrusová, hotel Panská
Viktor
grupa przyjaciół, 14.7.2017
HAVÍŘOV Česká republika
velice děkujeme za kladné hodnocení a doufáme, že se k nám opět rádi vrátíte. Co se týče snídaní, tak poznámku předám kolegům do restaurace a pokusíme se, aby příště bylo vše dle Vašich představ.
S pozdravem
Šárka Petrusová, hotel Panská
anna tichá
para, 12.7.2017
Česká republika
(bez ratingu tekstu)
Anonim
podróżujący w pojedynkę, 7.7.2017
Čeština
Jiří Dvořák
rodzina z małym dzieckiem, 6.7.2017
Jihomoravský kraj
je nám ctí, že můžeme číst takovouto chválu a že se Vám s rodinou u nás líbilo. Snažíme se pro naše hosty dělat maximum a naše úsilí se nám vrací v takovýchto recenzích. Doufám tedy, že Vás budeme moct v budoucnu opět přivítat v našem hotelu!
S pozdravem
Šárka Petrusová, hotel Panská
Anonim
rodzina z małym dzieckiem, 6.7.2017
Česká republika
(bez ratingu tekstu)
Jitka Barochová
podróżujący w pojedynkę, 5.7.2017
Čeština
(bez ratingu tekstu)
Miluška Šimánková
grupa przyjaciół, 22.6.2017
Vysočina kraj
(bez ratingu tekstu)
Jiří Vávra
podróżujący w pojedynkę, 21.6.2017
Jihočeský kraj
Arnošt Kukačka
podróżujący w pojedynkę, 11.6.2017
Česká republika
Jolana Siblíková, recepce
Anonim
grupa przyjaciół, 30.5.2017
Ústecký kraj
(bez ratingu tekstu)
Anonim
podróżujący w pojedynkę, 26.5.2017
Čeština
(bez ratingu tekstu)
Anonim
para, 24.5.2017
Jihočeský kraj
Anonim
podróżujący w pojedynkę, 17.5.2017
Čeština
velice děkujeme za Váš čas, který jste věnovali napsání recenze. Potěšilo nás, že jste byli spokojení a doufáme, že nás opět v budoucnu rádi navštívíte.
S pozdravem
Šárka Petrusová, recepce
Evženie Strasserová
para, 14.5.2017
Česká republika
Anonim
para, 9.5.2017
Středočeský kraj
pokud Vám vadilo chování personálu jak v hotelu, tak v restauraci, stačilo pouze taktně upozornit. Je zcela běžné se ptát, zda-li je host spokojen a má vše. Pokud to tedy na Vás působilo nepříjemně, omlouváme se. Paní masérka, která k nám dochází masírovala již několik let přímo v lázních a zatím na ni byla jen chvála. Děkujeme tedy za poznatek. Zároveň bych ráda upozornila, že nejsme lázeňské středisko, a proto je naše relax prostředí takového "domácího" stylu. Děkujeme za pochopení.
S pozdravem
Šárka Petrusová, recepce
Irena Chalupova
podróżujący w pojedynkę, 9.5.2017
Čeština
(bez ratingu tekstu)
Dáša Dušková
para, 9.5.2017
Moravskoslezský kraj
velice děkujeme za příjemné hodnocení našich služeb na recepci. Snažíme se hostům poskytnout maximum, a toto je naši odměnou. Za zmatky v restauraci se omlouváme, personál byl tvořen brigádníky. Věřím ,že pokud k nám jednou opět pojedete, vše bude i v restauraci v naprostém pořádku.
S pozdravem
Šárka Petrusová, recepce
Jan
para, 2.5.2017
Česká republika
(bez ratingu tekstu)