Panství Bechyně Recenzje
-
Personel
93% -
Czystość
92% -
Wyposażenie
88% -
Komfort
84% -
Cena
82%
Wyświetl recenzje napisane przez:
Wyświetl recenzje w:
Anonim
podróżujący w pojedynkę, 11.10.2017
Čeština
velice si vážíme, že jste si udělala čas a napsala nám tak milá slova. Vždy potěší, když jsou naši hosté spokojeni s tím, co děláme a jak to děláme. Doufáme, že k nám někdy opět zavítáte a poznáte další krásy Bechyně. Přejeme hodně zdraví a na shledanou!
S pozdravem
Šárka Petrusová, front desk manager
Anonim
podróżujący w pojedynkę, 22.9.2017
Čeština
(bez ratingu tekstu)
Ladislav
podróżujący w pojedynkę, 17.9.2017
Česká republika
velice si vážíme, že jste nám napsat takovéto kladné hodnocení. Jsme rádi, že se Vám u nás líbilo a doufáme, že ke nám opět někdy zavítáte. Nabízíme spoustu dalších zajímavých pobytových balíčků, stačí si jen vybrat!
S pozdravem
Šárka Petrusová, recepce
Petr
dorośli, 17.9.2017
Sokolov Česká republika
děkujeme Vám za čas věnovaný k napsání recenze.
Vzhledem k obsazenosti hotelu jste byl ubytován v pokoji s vanou pro lidi s handicapem. Ano, koupelna zrovna neevokuje romantiku, v ostatních pokojích byste nalezl sprchový kout. Pokoj je jinak prostorný a s manželskou postelí. V hotelu nabízíme i jako nevšední zážitek koupel v zámecké vaně. Je nám líto, že jsme zklamali Vaše očekávání, hotel nabízí ve své kategorii příjemné ubytování a stále se snažíme zlepšovat.
Restaurace spadá pod jiného majitele, recenzi jim předám.
S pozdravem
Hotel Panská
Anonim
podróżujący w pojedynkę, 2.9.2017
Čeština
děkujeme za recenzi a jsme rádi, že se Vám u nás líbilo.
S pozdravem
Hotel Panská
Jiří Skořepa
podróżujący w pojedynkę, 1.9.2017
Čeština
(bez ratingu tekstu)
Stanislav Hromek
grupa przyjaciół, 31.8.2017
Kladno Česká republika
děkujeme za čas, který jste věnoval k napsání recenze.
Podrobné recenze si velmi vážíme a navíc, když je pozitivní.
Budeme jen rádi, když i příště využijete našich služeb.
S pozdravem
Hotel Panská
Daniel Světnička
podróżujący w pojedynkę, 28.8.2017
Čeština
(bez ratingu tekstu)
Jan Dušek
podróżujący w pojedynkę, 27.8.2017
Středočeský kraj
Monika Bendová
grupa przyjaciół, 25.8.2017
Jihomoravský kraj
Jiřina
para, 25.8.2017
Plzeňsko Česká republika
děkujeme za čas věnovaný napsání recenze.
Jsme rádi, že se Vám u nás líbilo.
Večeře byla pro Vás spíše překvapením, je vždy možnost vybrat si i jídlo a la carte.
Snídaně se snažíme zpestřovat. Jsme rádi, že Vám i přes stejnou nabídku chutnalo.
S pozdravem
Hotel Panská
Blanka Koblicová
podróżujący w pojedynkę, 25.8.2017
Čeština
(bez ratingu tekstu)
Alena Šléglová
podróżujący w pojedynkę, 13.8.2017
Královéhradecký kraj
jsme opravdu moc rádi, že jste si našla čas a napsala nám zpětnou vazbu. Také nás těší, že Vaše hodnocení je kladné a byla jste u nás spokojená. Doufáme, že Vás někdy budeme opět moct ubytovat.
S pozdravem
Šárka Petrusová, hotel Panská
René Kocourek
podróżujący w pojedynkę, 8.8.2017
Čeština
děkujeme za Vaše hodnocení a omlouváme se. Avšak nás mrzí, že Vaše negativní recenze se týká restaurace, která funguje jako samostatný článek, je to jiná firma.Samozřejmě předám kolegům a věřím, že se vše vylepší.
S pozdravem
Šárka Petrusová, hotel Panská
Hana Křenková
podróżujący w pojedynkę, 2.8.2017
Čeština
(bez ratingu tekstu)
František
para, 2.8.2017
Česká republika
(bez ratingu tekstu)
Anonim
podróżujący w pojedynkę, 1.8.2017
Čeština
(bez ratingu tekstu)
Petra Adamcová
para, 30.7.2017
Zlínský kraj
jsme rádi, že jste nám poskytla hodnocení a těší nás, že se Vám Bechyně líbila. Určitě doporučuji toto lázeňské městečko navštívit i příště! NApříklad při našich speciálních pobytových balíčcích.
Mrzí nás záporné hodnocení, které se ale bohužel vztahuje na IC, které je odlišnou firmou. V případě, že mají hosté zájem o hledání spojů do jiných měst, rádi pomůžeme i na recepci. Děkujeme za pochopení.
S pozdravem
Šárka Petrusová, front desk manager
Anonim
podróżujący w pojedynkę, 26.7.2017
Čeština
jsme rádi, že jste věnovala čas a napsala nám recenzi. Bohužel pro nás, je tato recenze negativně směřovaná na restauraci. Samozřejmě se za tyto nedostatky omlouváme a jelikož je to jiná firma, Vaši kritiku jim předám a pokusíme se s tím něco udělat a vše napravit.
S pozdravem
Šárka Petrusová, front desk manager
Miluše
para, 22.7.2017
Třebíč Česká republika
jsme rádi, že jste si našla čas a napsala nám recenzi. Je hezké číst, že jste byla spokojená. Bohužel horko, které bylo v pokoji, nemůžeme nijak ve vedrech ovlivnit. Snad jen neotvírat okna a přes den nechat zatažené záclony. Děkuji za pochopení.
S pozdravem
Šárka Petrusová, front desk manager