Panství Bechyně Bewertungen
-
Personal
93% -
Sauberkeit
92% -
Ausstattung
88% -
Komfort
84% -
Preis-Leistungverhältnis
82%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:
Anonym
Einzelreisender, 11.10.2017
Čeština
velice si vážíme, že jste si udělala čas a napsala nám tak milá slova. Vždy potěší, když jsou naši hosté spokojeni s tím, co děláme a jak to děláme. Doufáme, že k nám někdy opět zavítáte a poznáte další krásy Bechyně. Přejeme hodně zdraví a na shledanou!
S pozdravem
Šárka Petrusová, front desk manager
Anonym
Einzelreisender, 22.9.2017
Čeština
(Ohne Textbewertung)
Ladislav
Einzelreisender, 17.9.2017
Česká republika
velice si vážíme, že jste nám napsat takovéto kladné hodnocení. Jsme rádi, že se Vám u nás líbilo a doufáme, že ke nám opět někdy zavítáte. Nabízíme spoustu dalších zajímavých pobytových balíčků, stačí si jen vybrat!
S pozdravem
Šárka Petrusová, recepce
Petr
Junges Paar, 17.9.2017
Sokolov Česká republika
děkujeme Vám za čas věnovaný k napsání recenze.
Vzhledem k obsazenosti hotelu jste byl ubytován v pokoji s vanou pro lidi s handicapem. Ano, koupelna zrovna neevokuje romantiku, v ostatních pokojích byste nalezl sprchový kout. Pokoj je jinak prostorný a s manželskou postelí. V hotelu nabízíme i jako nevšední zážitek koupel v zámecké vaně. Je nám líto, že jsme zklamali Vaše očekávání, hotel nabízí ve své kategorii příjemné ubytování a stále se snažíme zlepšovat.
Restaurace spadá pod jiného majitele, recenzi jim předám.
S pozdravem
Hotel Panská
Anonym
Einzelreisender, 2.9.2017
Čeština
děkujeme za recenzi a jsme rádi, že se Vám u nás líbilo.
S pozdravem
Hotel Panská
Jiří Skořepa
Einzelreisender, 1.9.2017
Čeština
(Ohne Textbewertung)
Stanislav Hromek
Gruppe von Freunden, 31.8.2017
Kladno Česká republika
děkujeme za čas, který jste věnoval k napsání recenze.
Podrobné recenze si velmi vážíme a navíc, když je pozitivní.
Budeme jen rádi, když i příště využijete našich služeb.
S pozdravem
Hotel Panská
Daniel Světnička
Einzelreisender, 28.8.2017
Čeština
(Ohne Textbewertung)
Jan Dušek
Einzelreisender, 27.8.2017
Středočeský kraj
Monika Bendová
Gruppe von Freunden, 25.8.2017
Jihomoravský kraj
Jiřina
Älteres Paar, 25.8.2017
Plzeňsko Česká republika
děkujeme za čas věnovaný napsání recenze.
Jsme rádi, že se Vám u nás líbilo.
Večeře byla pro Vás spíše překvapením, je vždy možnost vybrat si i jídlo a la carte.
Snídaně se snažíme zpestřovat. Jsme rádi, že Vám i přes stejnou nabídku chutnalo.
S pozdravem
Hotel Panská
Blanka Koblicová
Einzelreisender, 25.8.2017
Čeština
(Ohne Textbewertung)
Alena Šléglová
Einzelreisender, 13.8.2017
Královéhradecký kraj
jsme opravdu moc rádi, že jste si našla čas a napsala nám zpětnou vazbu. Také nás těší, že Vaše hodnocení je kladné a byla jste u nás spokojená. Doufáme, že Vás někdy budeme opět moct ubytovat.
S pozdravem
Šárka Petrusová, hotel Panská
René Kocourek
Einzelreisender, 8.8.2017
Čeština
děkujeme za Vaše hodnocení a omlouváme se. Avšak nás mrzí, že Vaše negativní recenze se týká restaurace, která funguje jako samostatný článek, je to jiná firma.Samozřejmě předám kolegům a věřím, že se vše vylepší.
S pozdravem
Šárka Petrusová, hotel Panská
Hana Křenková
Einzelreisender, 2.8.2017
Čeština
(Ohne Textbewertung)
František
Älteres Paar, 2.8.2017
Česká republika
(Ohne Textbewertung)
Anonym
Einzelreisender, 1.8.2017
Čeština
(Ohne Textbewertung)
Petra Adamcová
Älteres Paar, 30.7.2017
Zlínský kraj
jsme rádi, že jste nám poskytla hodnocení a těší nás, že se Vám Bechyně líbila. Určitě doporučuji toto lázeňské městečko navštívit i příště! NApříklad při našich speciálních pobytových balíčcích.
Mrzí nás záporné hodnocení, které se ale bohužel vztahuje na IC, které je odlišnou firmou. V případě, že mají hosté zájem o hledání spojů do jiných měst, rádi pomůžeme i na recepci. Děkujeme za pochopení.
S pozdravem
Šárka Petrusová, front desk manager
Anonym
Einzelreisender, 26.7.2017
Čeština
jsme rádi, že jste věnovala čas a napsala nám recenzi. Bohužel pro nás, je tato recenze negativně směřovaná na restauraci. Samozřejmě se za tyto nedostatky omlouváme a jelikož je to jiná firma, Vaši kritiku jim předám a pokusíme se s tím něco udělat a vše napravit.
S pozdravem
Šárka Petrusová, front desk manager
Miluše
Älteres Paar, 22.7.2017
Třebíč Česká republika
jsme rádi, že jste si našla čas a napsala nám recenzi. Je hezké číst, že jste byla spokojená. Bohužel horko, které bylo v pokoji, nemůžeme nijak ve vedrech ovlivnit. Snad jen neotvírat okna a přes den nechat zatažené záclony. Děkuji za pochopení.
S pozdravem
Šárka Petrusová, front desk manager