Panství Bechyně Reviews
-
Staff
93% -
Cleanliness
92% -
Equipment
88% -
Comfort
84% -
Value for money
82%
Show reviews written by:
Show reviews in:
Anonym
single traveler, 3.4.2016
Středočeský kraj
Anonym
single traveler, 22.7.2021
Čeština
(without text rating)
Marta Marková
single traveler, 14.10.2018
Česká republika
Milada
mature couple, 16.6.2018
Česká republika
Petra Račanská
group of friends, 20.11.2017
Karlovarský kraj
děkujeme za napsání recenze. Vážíme si Vašeho hodnocení a je nám líto, že jste s poskytovanými službami nebyla spokojená. Restauraci předám Vaše hodnocení.
Vašich připomínek si velmi vážíme a určitě jich využijeme.
Děkuji
S pozdravem
Hotel Panská
Edita Bažantová
single traveler, 19.4.2017
Čeština
(without text rating)
Anonym
single traveler, 6.10.2015
Čeština
(without text rating)
Vladislav Paseka, Ing.
single traveler, 24.7.2014
Čeština
je nám velice líto, že jste byl číšníkem takto informován. Samozřejmě je možné vzít si s sebou na cestu místo snídaně svačinu, ale je nezbytně nutné si jí objednat den předem na recepci, která má toto v režii. Svačina se nachystá ještě ten den a je předána hostovi, který si ji uschová na pokoji v miniledničce a jeho ranní check-out z hotelu tedy není závislý na vydání snídaňového balíčku. Z Vaší stížnosti vyplývá, že jste objednávku na recepci neučinil, proto jste žádný snídaňový balíček na cestu neobdržel. Při příjezdu na recepci jste byl informován, že snídaně se podávají od 8 do 10 hodin. Pokud jste této nabídky nevyužil, bylo to Vaše rozhodnutí. Není tedy možné považovat částku za snídani jako neoprávněné obohacení. Ještě jednou nám prosím dovolte opakovat, že je nám moc líto, že jste obdržel milnou informaci. Vždy se s každým hostem domlouváme individuálně, pokud potřebuje snídani dříve než v osm hodin a snažíme se vyhovět všem požadavkům. Doufáme tedy, že Vás i přes tento nedostatek při Vaší poslední návštěvě budeme moci v budoucnu opět přivítat a připravit Vám výbornou snídani.
Jana Houdková, recepce
Jan Holáň
mature couple, 12.8.2016
Česká republika
velice se omlouváme za tyto nedostatky a děkujeme na jejich upozornění. S pokojskými jsem již mluvila a budou si více hlídat čistotu koupelny a aby vše doplňovaly, bohužel se asi stalo, že zapomněly mýdlo dodat. Jinak ho samozřejmě dodáváme do všech pokojů. To samé s obsluhou v restauraci o stolech. Doufám, že Vás i přes to někdy budeme moci u nás v hotelu přivítat a věřím, že vše bude v naprostém pořádku.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Šárka Petrusová
recepce, hotel Panská
Pavlína Šťastná
mature couple, 7.5.2018
Čeština
(without text rating)
Jaromír Hradec
single traveler, 2.1.2018
Čeština
děkujeme, že jste si našel čas a poskytl nám hodnocení. Velice nás těší, že se Vám v Bechyni líbilo a mrzí negativní hodnocení služeb. Bohužel nekonkretizujete, s čím přesně jste byl nespokojen? Děkuji
S pozdravem
Šárka Petrusová, hotel Panská
Anonym
mature couple, 30.9.2016
Středočeský kraj
Josef Otta
single traveler, 17.9.2016
Čeština
děkujeme za Váš čas napsat nám recenzi a kritiku týkající se snídaně. Sdělím ji kolegům v restauraci, aby se s tím něco udělalo a věřím, že pokud se rozhodnete nás navštívit příště, snídaně už budou dle Vašich představ.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Šárka Petrusová, recepce
Vladimír
group of friends, 16.9.2012
Čeština
Anonym
single traveler, 13.10.2022
Čeština
(without text rating)
Lenk Šedivá
single traveler, 22.4.2017
Královéhradecký kraj
děkujeme Vám za čas věnovaný recenzi a rádi Vás opět uvítáme.
Jsme rádi, že Vám u nás chutnalo. Poděkování kuchaři vyřídíme.
Vaše připomínek si vážíme a problém s WC a kobercem již řešíme.
Děkujeme za upozornění.
Jolana Siblíková, recepce
Pavel Petrák
single traveler, 1.4.2010
Čeština
Anonym
single traveler, 11.10.2017
Čeština
velice si vážíme, že jste si udělala čas a napsala nám tak milá slova. Vždy potěší, když jsou naši hosté spokojeni s tím, co děláme a jak to děláme. Doufáme, že k nám někdy opět zavítáte a poznáte další krásy Bechyně. Přejeme hodně zdraví a na shledanou!
S pozdravem
Šárka Petrusová, front desk manager
Anonym
group of friends, 30.5.2017
Ústecký kraj
(without text rating)
Petr Kejzlar
mature couple, 24.11.2016
Pardubický kraj
děkujeme za Vaši recenzi. Je nám líto, že jsme nesplnili Vaši představu o lázeňském pobytu. I tak věříme, že se k nám někdy znovu vrátíte. S pozdravem, Simona Jiříková, recepce.