+420 222 539 539
Mon - Fri: 8am – 8pm Sat - Sun: 9am – 4pm

Panství Bechyně Reviews

Hotel ratings

88%
Very good

by 296 reviews

How do we collect reviews?

  • Staff

    93%
  • Cleanliness

    92%
  • Equipment

    88%
  • Comfort

    84%
  • Value for money

    82%
Show reviews written by:
Show reviews in:
Sort by:
Show:

Anonym

single traveler, 3.4.2016

Středočeský kraj

  • Overall rating
62 %
  • jídlo dobré chutné služby recepční vstřícné relax výborný

  • obsluha v restauraci, dlouhá čekací doba na jídlo malý sortiment výběru při snídani pouhé 3 televizní programy

Personnel
6
Services
6
Cleanliness
8
Comfort
5
Value/money
6

Anonym

single traveler, 22.7.2021

Čeština

  • Overall rating
64 %

(without text rating)

Personnel
8
Services
6
Cleanliness
8
Comfort
6
Value/money
4

Marta Marková

single traveler, 14.10.2018

Česká republika

  • Overall rating
64 %
  • Po celém hotelu zápach a pocit toho, že je špatně větrán, ale hlavní příčina tohoto nedostatku bude asi ve stáří hotelu.

Personnel
8
Services
6
Cleanliness
6
Comfort
6
Value/money
6

Milada

mature couple, 16.6.2018

Česká republika

  • Overall rating
64 %
  • snídaně jsou od 7,30-9.30, ale pokud nepřijdete hned v půl osmé, už na vás skoro nic nezbyde, včetně pečiva, nido to už nedoplní, prý už není co doplnit. A mimo jiné, pokud někdo chce kávu turka,protože rozpustnou nepije, požádá o uvaření, tak ho musí zaplatit a to za nehorázných 47,-. Myslím si, že ten pobyt je natolik drahý, že ten turek by se do té ceny vešel ne jedenkrát...

Personnel
6
Services
6
Cleanliness
8
Comfort
6
Value/money
6

Petra Račanská

group of friends, 20.11.2017

Karlovarský kraj

  • Overall rating
64 %
  • krásné město, hotel dobře situován a příjemně a čistě zařízen.

  • Strava: snídaně podávána formou švédských stolů bez jakéhokoliv nástroje k nandání nabízeného (lžíce, vydlička) :-( Müsli celé dny výstavené otevřené na poličkách :-( A pokud nepřijdete na snídani v osm, tak už si moc nemáte z čeho vybírat! Večeře dvouchodové menu, kdy kuchař umí jako přílohu pouze něco usmažit (a i to bylo přesmažené), nebo rýži? Vepřový bok plavající v balsamiku a dozdoben melounem? Po prvním chodu odnesen příbor a na druhý chod už zůstala pouze lžíce a nikdo se vás ani nezeptal zda to máte čím jíst? A variace sýrů plovoucí v libečkovém oleji :-( otřesný gastro zážitek Masáže jsou také velkým propadákem, kdy je provádí důchodkyně, která už toho má za celý den zjevně dost, tak vám 3x pohladí lávovým kamenem po zádech a natře čokoládou, no taková rychlomasáž! A kosmetika v jiných prostorech než je hotel a personál přesně neví kde! A kvalitu služeb paní kosmetičky - nalíčit jak jsem naučena a hlavně prodat přípravky kterými jsem líčila (Mary Kay). Z mého pohledu cena absolutně neodpovídá kvalitě.

Personnel
7
Services
5
Cleanliness
10
Comfort
5
Value/money
5
Panství Bechyně replied to this review.
Dobrý den,

děkujeme za napsání recenze. Vážíme si Vašeho hodnocení a je nám líto, že jste s poskytovanými službami nebyla spokojená. Restauraci předám Vaše hodnocení.
Vašich připomínek si velmi vážíme a určitě jich využijeme.

Děkuji

S pozdravem
Hotel Panská

Edita Bažantová

single traveler, 19.4.2017

Čeština

  • Overall rating
64 %

(without text rating)

Personnel
7
Services
7
Cleanliness
7
Comfort
5
Value/money
6

Anonym

single traveler, 6.10.2015

Čeština

  • Overall rating
64 %

(without text rating)

Personnel
6
Services
8
Cleanliness
8
Comfort
5
Value/money
5

Vladislav Paseka, Ing.

single traveler, 24.7.2014

Čeština

  • Overall rating
64 %
  • Snídaně se údajně podávají až od 8,00 hodin a přestože mi obsluhující číšník tvrdil, že ráno po 7 hodině již tady někdo bude a udělá mi třeba (v ceně 120 Kč) svačinu - nestalo se! Protože jsem nebyl sám, kdo snídani nemohl konzumovat, věřím že zaujmete odpovědnost a za neoprávněné obohacení bude poskytnutá kompenzace nebo příslušná částka vrácena!

Personnel
6
Services
3
Cleanliness
9
Comfort
9
Value/money
5
Panství Bechyně replied to this review.
Vážený pane Paseko,

je nám velice líto, že jste byl číšníkem takto informován. Samozřejmě je možné vzít si s sebou na cestu místo snídaně svačinu, ale je nezbytně nutné si jí objednat den předem na recepci, která má toto v režii. Svačina se nachystá ještě ten den a je předána hostovi, který si ji uschová na pokoji v miniledničce a jeho ranní check-out z hotelu tedy není závislý na vydání snídaňového balíčku. Z Vaší stížnosti vyplývá, že jste objednávku na recepci neučinil, proto jste žádný snídaňový balíček na cestu neobdržel. Při příjezdu na recepci jste byl informován, že snídaně se podávají od 8 do 10 hodin. Pokud jste této nabídky nevyužil, bylo to Vaše rozhodnutí. Není tedy možné považovat částku za snídani jako neoprávněné obohacení. Ještě jednou nám prosím dovolte opakovat, že je nám moc líto, že jste obdržel milnou informaci. Vždy se s každým hostem domlouváme individuálně, pokud potřebuje snídani dříve než v osm hodin a snažíme se vyhovět všem požadavkům. Doufáme tedy, že Vás i přes tento nedostatek při Vaší poslední návštěvě budeme moci v budoucnu opět přivítat a připravit Vám výbornou snídani.
Jana Houdková, recepce

Jan Holáň

mature couple, 12.8.2016

Česká republika

  • Overall rating
65 %
  • Jídlo

  • Proleželé matrace, čistota koupelny, chybějící mýdlo, restaurace špinavé stoly.

Personnel
10
Services
0
Cleanliness
6
Comfort
6
Value/money
4
Panství Bechyně replied to this review.
Dobrý den,

velice se omlouváme za tyto nedostatky a děkujeme na jejich upozornění. S pokojskými jsem již mluvila a budou si více hlídat čistotu koupelny a aby vše doplňovaly, bohužel se asi stalo, že zapomněly mýdlo dodat. Jinak ho samozřejmě dodáváme do všech pokojů. To samé s obsluhou v restauraci o stolech. Doufám, že Vás i přes to někdy budeme moci u nás v hotelu přivítat a věřím, že vše bude v naprostém pořádku.

S pozdravem a přáním hezkého dne
Šárka Petrusová
recepce, hotel Panská

Pavlína Šťastná

mature couple, 7.5.2018

Čeština

  • Overall rating
66 %

(without text rating)

Personnel
7
Services
7
Cleanliness
8
Comfort
6
Value/money
5

Jaromír Hradec

single traveler, 2.1.2018

Čeština

  • Overall rating
66 %
  • Bechyně a její okolí.

  • Ne vždy profesionální služby hotelu.

Personnel
7
Services
5
Cleanliness
8
Comfort
6
Value/money
7
Panství Bechyně replied to this review.
Dobrý den,

děkujeme, že jste si našel čas a poskytl nám hodnocení. Velice nás těší, že se Vám v Bechyni líbilo a mrzí negativní hodnocení služeb. Bohužel nekonkretizujete, s čím přesně jste byl nespokojen? Děkuji

S pozdravem
Šárka Petrusová, hotel Panská

Anonym

mature couple, 30.9.2016

Středočeský kraj

  • Overall rating
66 %
  • Krásný výhled z pokoje na náměstí zajištění masáží ve večerních hodinách návštěva zámku a okolí

  • každý den stejné snídaně, bez ovoce a nebo nějakého moučníku večeře bez nápaditosti a obměny, postrádali jsme rybu, hovězí maso v nabídce 2 chodového menu

Personnel
8
Services
6
Cleanliness
7
Comfort
6
Value/money
6

Josef Otta

single traveler, 17.9.2016

Čeština

  • Overall rating
66 %
  • Snídaně nebyly na obvyklé úrovni. Hodně ředěný džus, malý sortiment, žádné ovoce.

Personnel
7
Services
6
Cleanliness
8
Comfort
6
Value/money
6
Panství Bechyně replied to this review.
Dobrý den,
děkujeme za Váš čas napsat nám recenzi a kritiku týkající se snídaně. Sdělím ji kolegům v restauraci, aby se s tím něco udělalo a věřím, že pokud se rozhodnete nás navštívit příště, snídaně už budou dle Vašich představ.

S pozdravem a přáním hezkého dne
Šárka Petrusová, recepce

Vladimír

group of friends, 16.9.2012

Čeština

  • Overall rating
66 %
  • Vstřícnost a ochota recepční,poskytnutí vyčerpávající informace k dopravě po regionu, čistota v hotelu a na pokoji.

  • Vybavenost pokoje elektronikou je podprůměrná a odpovídá dle nás období konce minulého tisíciletí.

Personnel
6
Services
6
Cleanliness
8
Comfort
6
Value/money
7

Anonym

single traveler, 13.10.2022

Čeština

  • Overall rating
68 %

(without text rating)

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
6
Comfort
4
Value/money
4

Lenk Šedivá

single traveler, 22.4.2017

Královéhradecký kraj

  • Overall rating
68 %
  • Velmi vstřícný a ochotný personál, útulná a moc příjemná restaurace, hotel se nachází na krásném místě. Večeře výborné. Luxusní velikonoční tříchodové menu. Dezert mě opravdu uchvátil a budu na něj vzpomínat.

  • Nedostatky u snídaní. Například káva jen rozpustná, a to špatné kvality, neustále chybělo pečivo. Na pokoji čpějící koberec, utržené šrouby u wc a to se hýbalo,že se člověk bál si sednout.

Personnel
10
Services
8
Cleanliness
5
Comfort
6
Value/money
5
Panství Bechyně replied to this review.
Dobrý den,
děkujeme Vám za čas věnovaný recenzi a rádi Vás opět uvítáme.
Jsme rádi, že Vám u nás chutnalo. Poděkování kuchaři vyřídíme.
Vaše připomínek si vážíme a problém s WC a kobercem již řešíme.
Děkujeme za upozornění.
Jolana Siblíková, recepce

Pavel Petrák

single traveler, 1.4.2010

Čeština

  • Overall rating
68 %
  • Služby a služby call centra nehodnotím z důvodu navyužití, prota ta 1.

  • Služby a služby call centra nehodnotím z důvodu navyužití, prota ta 1.

Personnel
8
Services
1
Cleanliness
7
Comfort
9
Value/money
9

Anonym

single traveler, 11.10.2017

Čeština

  • Overall rating
70 %
  • JAKOjednotlivec jsem si objednala tento pobyt. VBECHYNI JSEM DO TÉ DOBY NEBYLA. JSEM INVALIDNÍ, A PERSONÁL BYL KE MĚ VELMI VSTŘÍCTNÝ POKOJ PRO JEDNOHO PLNĚ STAČÍ, ÚKLID VZORNÝ POLOPENZE NAD RÁMEC , JÍDLA DOSTI ,VEČEŘE SE NEDALA DOJÍST, PORCE VELKÉ, NA MŮJ ŽALUDEK, A TO HOUBOVÉ RAGŮ! TAKÉ PANÍ V RECEPCI MĚLY SE MOU TRPĚLIVOST DÍKY ZA SERVIS, KUCHYNI, A JSEM RÁDA, ŽE JSEM NA NETU NAŠLA TUTO DESTINACI CHALOUPKOVÁ ZDENKA

Personnel
8
Services
7
Cleanliness
6
Comfort
7
Value/money
7
Panství Bechyně replied to this review.
Vážená paní Zdenko,
velice si vážíme, že jste si udělala čas a napsala nám tak milá slova. Vždy potěší, když jsou naši hosté spokojeni s tím, co děláme a jak to děláme. Doufáme, že k nám někdy opět zavítáte a poznáte další krásy Bechyně. Přejeme hodně zdraví a na shledanou!

S pozdravem
Šárka Petrusová, front desk manager

Anonym

group of friends, 30.5.2017

Ústecký kraj

  • Overall rating
70 %

(without text rating)

Personnel
8
Services
6
Cleanliness
8
Comfort
6
Value/money
7

Petr Kejzlar

mature couple, 24.11.2016

Pardubický kraj

  • Overall rating
70 %
  • Poloha hotelu Okolní krajina a památky

  • Přestože je pobyt veden jako lázeňský , poskytované služby tomu neodpovídají. Pouze jedna masérka která se snažila ale při procedůrách zívala.

Personnel
7
Services
6
Cleanliness
8
Comfort
7
Value/money
7
Panství Bechyně replied to this review.
Vážený pane Petře,
děkujeme za Vaši recenzi. Je nám líto, že jsme nesplnili Vaši představu o lázeňském pobytu. I tak věříme, že se k nám někdy znovu vrátíte. S pozdravem, Simona Jiříková, recepce.