+420 222 539 539
Пн - Пт: 8am – 8pm Сб - Вс: 9am – 4pm

Panství Bechyně Отзывы

рейтинг отеля

88%
Очень хороший

296 отзыва

How do we collect reviews?

  • Персонал

    93%
  • Чистота

    92%
  • Оборудование

    88%
  • Комфорт

    84%
  • Соотношение цена / качество

    82%
Показать отзывы от:
Показать отзывы на языках:
Сортировать по:
Показать:

Anonym

одинокий путешественник, 3.4.2016

Středočeský kraj

  • Общий рейтинг
62 %
  • jídlo dobré chutné služby recepční vstřícné relax výborný

  • obsluha v restauraci, dlouhá čekací doba na jídlo malý sortiment výběru při snídani pouhé 3 televizní programy

Персонал
6
Services
6
Чистота
8
Комфорт
5
Value/money
6

Anonym

одинокий путешественник, 22.7.2021

Čeština

  • Общий рейтинг
64 %

(without text rating)

Персонал
8
Services
6
Чистота
8
Комфорт
6
Value/money
4

Marta Marková

одинокий путешественник, 14.10.2018

Česká republika

  • Общий рейтинг
64 %
  • Po celém hotelu zápach a pocit toho, že je špatně větrán, ale hlavní příčina tohoto nedostatku bude asi ve stáří hotelu.

Персонал
8
Services
6
Чистота
6
Комфорт
6
Value/money
6

Milada

Пожилые пары, 16.6.2018

Česká republika

  • Общий рейтинг
64 %
  • snídaně jsou od 7,30-9.30, ale pokud nepřijdete hned v půl osmé, už na vás skoro nic nezbyde, včetně pečiva, nido to už nedoplní, prý už není co doplnit. A mimo jiné, pokud někdo chce kávu turka,protože rozpustnou nepije, požádá o uvaření, tak ho musí zaplatit a to za nehorázných 47,-. Myslím si, že ten pobyt je natolik drahý, že ten turek by se do té ceny vešel ne jedenkrát...

Персонал
6
Services
6
Чистота
8
Комфорт
6
Value/money
6

Petra Račanská

Группы друзей, 20.11.2017

Karlovarský kraj

  • Общий рейтинг
64 %
  • krásné město, hotel dobře situován a příjemně a čistě zařízen.

  • Strava: snídaně podávána formou švédských stolů bez jakéhokoliv nástroje k nandání nabízeného (lžíce, vydlička) :-( Müsli celé dny výstavené otevřené na poličkách :-( A pokud nepřijdete na snídani v osm, tak už si moc nemáte z čeho vybírat! Večeře dvouchodové menu, kdy kuchař umí jako přílohu pouze něco usmažit (a i to bylo přesmažené), nebo rýži? Vepřový bok plavající v balsamiku a dozdoben melounem? Po prvním chodu odnesen příbor a na druhý chod už zůstala pouze lžíce a nikdo se vás ani nezeptal zda to máte čím jíst? A variace sýrů plovoucí v libečkovém oleji :-( otřesný gastro zážitek Masáže jsou také velkým propadákem, kdy je provádí důchodkyně, která už toho má za celý den zjevně dost, tak vám 3x pohladí lávovým kamenem po zádech a natře čokoládou, no taková rychlomasáž! A kosmetika v jiných prostorech než je hotel a personál přesně neví kde! A kvalitu služeb paní kosmetičky - nalíčit jak jsem naučena a hlavně prodat přípravky kterými jsem líčila (Mary Kay). Z mého pohledu cena absolutně neodpovídá kvalitě.

Персонал
7
Services
5
Чистота
10
Комфорт
5
Value/money
5
Panství Bechyně ответил на этот отзыв.
Dobrý den,

děkujeme za napsání recenze. Vážíme si Vašeho hodnocení a je nám líto, že jste s poskytovanými službami nebyla spokojená. Restauraci předám Vaše hodnocení.
Vašich připomínek si velmi vážíme a určitě jich využijeme.

Děkuji

S pozdravem
Hotel Panská

Edita Bažantová

одинокий путешественник, 19.4.2017

Čeština

  • Общий рейтинг
64 %

(without text rating)

Персонал
7
Services
7
Чистота
7
Комфорт
5
Value/money
6

Anonym

одинокий путешественник, 6.10.2015

Čeština

  • Общий рейтинг
64 %

(without text rating)

Персонал
6
Services
8
Чистота
8
Комфорт
5
Value/money
5

Vladislav Paseka, Ing.

одинокий путешественник, 24.7.2014

Čeština

  • Общий рейтинг
64 %
  • Snídaně se údajně podávají až od 8,00 hodin a přestože mi obsluhující číšník tvrdil, že ráno po 7 hodině již tady někdo bude a udělá mi třeba (v ceně 120 Kč) svačinu - nestalo se! Protože jsem nebyl sám, kdo snídani nemohl konzumovat, věřím že zaujmete odpovědnost a za neoprávněné obohacení bude poskytnutá kompenzace nebo příslušná částka vrácena!

Персонал
6
Services
3
Чистота
9
Комфорт
9
Value/money
5
Panství Bechyně ответил на этот отзыв.
Vážený pane Paseko,

je nám velice líto, že jste byl číšníkem takto informován. Samozřejmě je možné vzít si s sebou na cestu místo snídaně svačinu, ale je nezbytně nutné si jí objednat den předem na recepci, která má toto v režii. Svačina se nachystá ještě ten den a je předána hostovi, který si ji uschová na pokoji v miniledničce a jeho ranní check-out z hotelu tedy není závislý na vydání snídaňového balíčku. Z Vaší stížnosti vyplývá, že jste objednávku na recepci neučinil, proto jste žádný snídaňový balíček na cestu neobdržel. Při příjezdu na recepci jste byl informován, že snídaně se podávají od 8 do 10 hodin. Pokud jste této nabídky nevyužil, bylo to Vaše rozhodnutí. Není tedy možné považovat částku za snídani jako neoprávněné obohacení. Ještě jednou nám prosím dovolte opakovat, že je nám moc líto, že jste obdržel milnou informaci. Vždy se s každým hostem domlouváme individuálně, pokud potřebuje snídani dříve než v osm hodin a snažíme se vyhovět všem požadavkům. Doufáme tedy, že Vás i přes tento nedostatek při Vaší poslední návštěvě budeme moci v budoucnu opět přivítat a připravit Vám výbornou snídani.
Jana Houdková, recepce

Jan Holáň

Пожилые пары, 12.8.2016

Česká republika

  • Общий рейтинг
65 %
  • Jídlo

  • Proleželé matrace, čistota koupelny, chybějící mýdlo, restaurace špinavé stoly.

Персонал
10
Services
0
Чистота
6
Комфорт
6
Value/money
4
Panství Bechyně ответил на этот отзыв.
Dobrý den,

velice se omlouváme za tyto nedostatky a děkujeme na jejich upozornění. S pokojskými jsem již mluvila a budou si více hlídat čistotu koupelny a aby vše doplňovaly, bohužel se asi stalo, že zapomněly mýdlo dodat. Jinak ho samozřejmě dodáváme do všech pokojů. To samé s obsluhou v restauraci o stolech. Doufám, že Vás i přes to někdy budeme moci u nás v hotelu přivítat a věřím, že vše bude v naprostém pořádku.

S pozdravem a přáním hezkého dne
Šárka Petrusová
recepce, hotel Panská

Pavlína Šťastná

Пожилые пары, 7.5.2018

Čeština

  • Общий рейтинг
66 %

(without text rating)

Персонал
7
Services
7
Чистота
8
Комфорт
6
Value/money
5

Jaromír Hradec

одинокий путешественник, 2.1.2018

Čeština

  • Общий рейтинг
66 %
  • Bechyně a její okolí.

  • Ne vždy profesionální služby hotelu.

Персонал
7
Services
5
Чистота
8
Комфорт
6
Value/money
7
Panství Bechyně ответил на этот отзыв.
Dobrý den,

děkujeme, že jste si našel čas a poskytl nám hodnocení. Velice nás těší, že se Vám v Bechyni líbilo a mrzí negativní hodnocení služeb. Bohužel nekonkretizujete, s čím přesně jste byl nespokojen? Děkuji

S pozdravem
Šárka Petrusová, hotel Panská

Anonym

Пожилые пары, 30.9.2016

Středočeský kraj

  • Общий рейтинг
66 %
  • Krásný výhled z pokoje na náměstí zajištění masáží ve večerních hodinách návštěva zámku a okolí

  • každý den stejné snídaně, bez ovoce a nebo nějakého moučníku večeře bez nápaditosti a obměny, postrádali jsme rybu, hovězí maso v nabídce 2 chodového menu

Персонал
8
Services
6
Чистота
7
Комфорт
6
Value/money
6

Josef Otta

одинокий путешественник, 17.9.2016

Čeština

  • Общий рейтинг
66 %
  • Snídaně nebyly na obvyklé úrovni. Hodně ředěný džus, malý sortiment, žádné ovoce.

Персонал
7
Services
6
Чистота
8
Комфорт
6
Value/money
6
Panství Bechyně ответил на этот отзыв.
Dobrý den,
děkujeme za Váš čas napsat nám recenzi a kritiku týkající se snídaně. Sdělím ji kolegům v restauraci, aby se s tím něco udělalo a věřím, že pokud se rozhodnete nás navštívit příště, snídaně už budou dle Vašich představ.

S pozdravem a přáním hezkého dne
Šárka Petrusová, recepce

Vladimír

Группы друзей, 16.9.2012

Čeština

  • Общий рейтинг
66 %
  • Vstřícnost a ochota recepční,poskytnutí vyčerpávající informace k dopravě po regionu, čistota v hotelu a na pokoji.

  • Vybavenost pokoje elektronikou je podprůměrná a odpovídá dle nás období konce minulého tisíciletí.

Персонал
6
Services
6
Чистота
8
Комфорт
6
Value/money
7

Anonym

одинокий путешественник, 13.10.2022

Čeština

  • Общий рейтинг
68 %

(without text rating)

Персонал
10
Services
10
Чистота
6
Комфорт
4
Value/money
4

Lenk Šedivá

одинокий путешественник, 22.4.2017

Královéhradecký kraj

  • Общий рейтинг
68 %
  • Velmi vstřícný a ochotný personál, útulná a moc příjemná restaurace, hotel se nachází na krásném místě. Večeře výborné. Luxusní velikonoční tříchodové menu. Dezert mě opravdu uchvátil a budu na něj vzpomínat.

  • Nedostatky u snídaní. Například káva jen rozpustná, a to špatné kvality, neustále chybělo pečivo. Na pokoji čpějící koberec, utržené šrouby u wc a to se hýbalo,že se člověk bál si sednout.

Персонал
10
Services
8
Чистота
5
Комфорт
6
Value/money
5
Panství Bechyně ответил на этот отзыв.
Dobrý den,
děkujeme Vám za čas věnovaný recenzi a rádi Vás opět uvítáme.
Jsme rádi, že Vám u nás chutnalo. Poděkování kuchaři vyřídíme.
Vaše připomínek si vážíme a problém s WC a kobercem již řešíme.
Děkujeme za upozornění.
Jolana Siblíková, recepce

Pavel Petrák

одинокий путешественник, 1.4.2010

Čeština

  • Общий рейтинг
68 %
  • Služby a služby call centra nehodnotím z důvodu navyužití, prota ta 1.

  • Služby a služby call centra nehodnotím z důvodu navyužití, prota ta 1.

Персонал
8
Services
1
Чистота
7
Комфорт
9
Value/money
9

Anonym

одинокий путешественник, 11.10.2017

Čeština

  • Общий рейтинг
70 %
  • JAKOjednotlivec jsem si objednala tento pobyt. VBECHYNI JSEM DO TÉ DOBY NEBYLA. JSEM INVALIDNÍ, A PERSONÁL BYL KE MĚ VELMI VSTŘÍCTNÝ POKOJ PRO JEDNOHO PLNĚ STAČÍ, ÚKLID VZORNÝ POLOPENZE NAD RÁMEC , JÍDLA DOSTI ,VEČEŘE SE NEDALA DOJÍST, PORCE VELKÉ, NA MŮJ ŽALUDEK, A TO HOUBOVÉ RAGŮ! TAKÉ PANÍ V RECEPCI MĚLY SE MOU TRPĚLIVOST DÍKY ZA SERVIS, KUCHYNI, A JSEM RÁDA, ŽE JSEM NA NETU NAŠLA TUTO DESTINACI CHALOUPKOVÁ ZDENKA

Персонал
8
Services
7
Чистота
6
Комфорт
7
Value/money
7
Panství Bechyně ответил на этот отзыв.
Vážená paní Zdenko,
velice si vážíme, že jste si udělala čas a napsala nám tak milá slova. Vždy potěší, když jsou naši hosté spokojeni s tím, co děláme a jak to děláme. Doufáme, že k nám někdy opět zavítáte a poznáte další krásy Bechyně. Přejeme hodně zdraví a na shledanou!

S pozdravem
Šárka Petrusová, front desk manager

Anonym

Группы друзей, 30.5.2017

Ústecký kraj

  • Общий рейтинг
70 %

(without text rating)

Персонал
8
Services
6
Чистота
8
Комфорт
6
Value/money
7

Petr Kejzlar

Пожилые пары, 24.11.2016

Pardubický kraj

  • Общий рейтинг
70 %
  • Poloha hotelu Okolní krajina a památky

  • Přestože je pobyt veden jako lázeňský , poskytované služby tomu neodpovídají. Pouze jedna masérka která se snažila ale při procedůrách zívala.

Персонал
7
Services
6
Чистота
8
Комфорт
7
Value/money
7
Panství Bechyně ответил на этот отзыв.
Vážený pane Petře,
děkujeme za Vaši recenzi. Je nám líto, že jsme nesplnili Vaši představu o lázeňském pobytu. I tak věříme, že se k nám někdy znovu vrátíte. S pozdravem, Simona Jiříková, recepce.